2011-11-09

Dar viena pradžia...


Dar viena pradžia... Naujas knygos puslapis, nauja vieta, naujas blog'as. Ilgai teko pagalvoti ar vėl išeiti į viešumą ar likti nuošaly. Tačiau mano sprendimą matote. 
Kaip tikrai rašytojai privalu prisistatyti, nepasakosiu ir neužimsiu jūsų galvos detaliais prisistatymais, tiesiog pasakysiu tai kas būtina žinoti pažinant žmogų.
Iš vardo kortelės matote kuo vardu ši būtybė. Amžius telieka paslaptis, gyvenvietė taip pat. Nereikia absoliučiai žinoti visko. Na galiu dar pasakyti apie savo charakterį. Esu principinga, 'karinga', kartais moku būt draugiška, na kai to reikia. Na pakankamai sužinojote,o dabar apie kitą temą...
Apie mano veiklą čia. Rašysiu gan retai, kadangi laiko turiu nelabai daug, parašysiu tik tuomet kai neveikimas ką veikt mane nugalės. O kalbant apie straipsnius, jie bus labiau linkę prie mados ir dailės,nes tai mano absoliutus gyvenimas, be šių dalykų mano gyvenimas yra visiškas NIEKAS. 
Dabar šiam kartui tiek,kada vėl pasirodysiu- nežinau. O dabar iki ☺


2 komentarai:

Unknown rašė...

Šaunu, kad vėl rašai Radvilę ;)

Radvile rašė...

Įdomu ar ilgam:D